Niniejsze warunki określają zasady korzystania z naszej witryny ekomrzy.pl oraz zakupu pozycji za jej pośrednictwem.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszych warunków prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.
Warunki określone w niniejszym dokumencie wraz z wszelkimi zawiadomieniami lub warunkami dotyczącymi odrębnych obszarów witryny wspólnie regulują zasady korzystania z tej witryny przez klientów. Należy pamiętać, że Gospodarstwo Ekologiczne Mrzygłód może w dowolnym momencie zmodyfikować lub usunąć część witryny bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec klientów za takie zmiany. Gospodarstwo Ekologiczne Mrzygłód zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych warunków korzystania w przyszłości bez uprzedniego powiadomienia klientów, a dalsze korzystanie z witryny internetowej lub składanie zamówień po wdrożeniu takich zmian uznaje się za ich potwierdzenie i akceptację.
Umowa między Tobą jako klientem a nami zostaje zawarta dopiero po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia.
Składając jako klient zamówienie w tej witrynie, gwarantujesz, że:-
- Nie jesteś osobą nieletnią ani z innych przyczyn niezdolną do zawierania wiążących umów.
- Dane osobowe przekazane nam podczas rejestracji są pełne i zgodne z prawdą.
- Nie używasz fałszywego imienia i nazwiska ani imienia i nazwiska innej osoby lub podmiotu, do których używania nie masz upoważnienia.
Składanie zamówienia
Składając zamówienie, wyrażasz zgodę na niniejsze warunki; ważne jest zatem, aby przeczytać warunki przed złożeniem zamówienia.
Anulowanie zamówienia
1. Anulowanie zamówienia
1.1. Możliwość anulowania zamówienia
W związku z faktem, że wszystkie zamówienia składane przez Klientów przetwarzane są w określonych porach przez system informatyczny sumup.pl, Klient może mieć także możliwość anulowania zamówienia odpowiednio wcześniej, kontaktując się ze telefonicznie ze sklepem +48 515 970 021.
1.2. Refundacje
W przypadku odmowy realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Regulaminu lub w przypadku niedostępności produktów zamówionych i opłaconych przez Klienta, lub w przypadku anulowania przez Klienta zamówienia wcześniej opłaconego, ekomrzy.pl dokona pełnego zwrotu wpłaconej kwoty na konto, z którego dokonano płatności. Klientowi nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia z tym związane.
Przyjęcie zamówienia
2. Przyjęcie zamówienia
2.1. Składanie i akceptacja zamówienia
Zamówienie składa za pośrednictwem strony internetowej www.ekomrzy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 515 970 021, wybierając z oferty znajdującej się produkty oferowane do sprzedaży. Dodawanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po określeniu ilości produktu i kliknięciu przycisku "Dodaj do koszyka".
2. 2. Przyjęcie zamówienia
Przyjęcie zamówienia Klienta zostanie potwierdzone drogą elektroniczną tj. poprzez e-mail wysłany na adres wskazany przez Klienta podczas dokonania zakupu. Potwierdzenie złożenia zamówienia będzie zawierało m.in.: numer zamówienia, listę zamawianych produktów, formę płatności, adres dostawy, wartość zamówienia wraz z ewentualnymi kosztami dostawy.
2. 3. Telefoniczna weryfikacja
Rozpoczęcie realizacji zamówienia może być w uzasadnionych przypadkach (np. w przypadku istotnej wartości zamówienia lub gdy zamówienie obejmuje dużą liczbę danego produktu, istotnie odbiegającą od liczby, jakie zazwyczaj są przedmiotem zamówień, w przypadku istnienia podejrzenia podania przez osobę składającą zamówienie nieprawdziwych danych) uwarunkowane telefoniczną weryfikacją złożonego przez Klienta zamówienia.
Dostawa
3. Dostawa
3. 1. Koszt dostawy i obszar dostawy
Koszt dostawy określony jest każdorazowo w procesie składania zamówienia. Wszelkie informacje o obowiązujących kosztach i obszarze dostawy znajdują się w dedykowanej sekcji strony sklepu ekomrzy.pl/dostawy.
3. 2. Metody dostawy
W zależności od deklarowanego miejsca lub sposobu dostawa może być wykonana za pośrednictwem dostawców ekomrzy.pl lub za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost działającej na zlecenie ekomrzy.pl, lub też za pośrednictwem Paczkomatu InPost, z tym zastrzeżeniem. W przypadku wyboru Paczkomatu InPost, adresem dostawy jest adres Paczkomatu InPost wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia.
3. 3. Termin dostawy
3.3.1. Dostawy realizujemy od poniedziałku do środy.
3.3.2. Zamówienia złożone po godzinie 8:00 w środę są wysłane najpóźniej w poniedziałek.
3.3.3. Gospodarstwo Ekologiczne Mrzygłód zastrzega sobie prawo do zmiany terminów realizacji dostaw w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.
3.3.4. W przypadku opóźnień związanych z realizacją dostaw, Gospodarstwo Ekologiczne Mrzygłód będzie starało się jak najszybciej rozwiązać problem i poinformować Klienta o sytuacji.
3.3.5. Ekomrzy.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia w deklarowanym przez Ekomrzy.pl terminie w wyniku wydarzeń i sytuacji, na które nie ma wpływu.
3. 4. Nieobecność klienta
Składając zamówienie Klient – zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu - dokonuje wyboru miejsca dostawy oraz wybiera termin dostawy. W konsekwencji, Klient winien być obecny we wskazanym przez siebie miejscu i wybranym czasie dostawy, a w razie wyboru dostawy za pośrednictwem Paczkomatu InPost Klient winien odebrać zamówione towarowy w wybranym przy zamówieniu oknie czasowym. W razie nieobecności Klienta lub nieodebrania przez Klienta zamówienia z Paczkomatu InPost zastosowanie mieć będą poniższe zasady.
3.4.1. Dostawa realizowana przez firmę kurierską:
3.4.1.1. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo.
3.4.1.2. Kurier podejmie 2 dodatkowe próby dostarczenia przesyłki w kolejnych dniach roboczych, po czym zostanie ona odesłana do ekomrzy.pl.
3.4.1.3. ekomrzy.pl nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące
po stronie Klienta.
3.4.1.4. ekomrzy.pl może wysłać przesyłkę ponownie po wyeliminowaniu przeszkód uniemożliwiających dostarczenie zamówienia. W takim wypadku Klient musi liczyć się z poniesieniem dodatkowej opłaty za powtórną wysyłkę z przyczyn leżących po stronie Klienta.
3.4.1.5 Odpowiedzialności za działania pracownika firmy kurierskiej przy doręczeniu przez niego zamówienia Klientowi ponosi firma kurierska.
3.4.2 Dostawa do Paczkomatu InPost
3.4.2.1 W przypadku nieodebrania przez Klienta zamówienia we wskazanym przedziale godzinowym, ekomrzy.pl podejmuje próbę kontaktu z Klientem.
3.4.2.2 Jeśli możliwe będzie ustalenie nowego terminu dostawy dostawca ekomrzy.pl spróbuje umożliwić Klientowi odbiór towaru w terminie późniejszym. W takim wypadku Klient może być zobowiązany do poniesienia dodatkowych opłat.
Zasady dokonywania zwrotów
4. Zasady zwrotów
4.1. W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym ekomrzy.pl i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał.
4.2. W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia artykułu z wadą, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sklepem ekomrzy.pl po czym może odesłać otrzymany towar i żądać zwrotu należności za niego.
4.3. W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym sprzedawcę w terminie 1 dnia od otwarcia opakowania (jednakże nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub jego przydatności do spożycia) w przypadku towaru paczkowanego lub otrzymania towaru sprzedawanego luzem. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem Ekomrzy.pl.
4.4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej przekazania do Sklepu Ekomrzy.pl, drogą mailową na adres albertmrzy@gmail.com. Pisemna informacja o wyniku zostanie wysłana na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
4.5. Ekomrzy.pl zwraca Klientowi należność za odesłany lub reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta.
4.6. Ekomrzy.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów, jeżeli jakość ta uległa pogorszeniu już po dostarczeniu produktów Klientowi i z przyczyn leżących po stronie Klienta (produkty łatwo psujące się, produkty świeże, o krótkich terminach ważności itp. – np. w sytuacji kiedy Klient nie przechowywał produktów chłodniczych w lodówce).
4.7. Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu, a jego zdjęciem na stronie internetowej Ekomrzy.pl nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.
Odpowiedzialność
Dokładamy wszelkich starań, aby informacje w tej witrynie były tak dokładne, jak to możliwe, ale nie udzielamy żadnych gwarancji, wyraźnych ani dorozumianych, dotyczących ich dokładności. Ponadto nie udzielamy żadnych gwarancji dotyczących kwestii związanych z używaniem tej witryny, a zabezpieczenie sprzętu przed wirusami i innymi czynnikami zewnętrznymi zależy od Ciebie.
Twoje prawa są chronione z mocy irlandzkiej Ustawy o sprzedaży towarów i świadczeniu usług z 1980 r., a także Ustawy o ochronie konsumentów z 2007 r., jeżeli jesteś konsumentem. Żaden z elementów naszej witryny nie ma wpływu na Twoje prawa wynikające z obowiązujących przepisów.
Rozdzielność postanowień umowy
Jeśli którykolwiek z niniejszych warunków okaże się nieważny, niezgodny z prawem lub niewykonalny z jakiegokolwiek powodu, wówczas taki warunek lub warunki zostają uznane za wyłączone z pozostałych warunków, które zachowują ważność i wykonalność.
Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszych warunków jest niezgodne z prawem, nieważne lub z jakiegokolwiek powodu niemożliwe do wyegzekwowania, wówczas postanowienie to zostaje uznane za rozdzielne i nie wpływa na ważność i wykonalność pozostałych postanowień.